onsdag den 24. april 2013

Underdanighed

Godmorgen :)

I går snakkede jeg med min elskede om underdanighed. Om jeg tændte på det. Og OM jeg var en underdanig person. Jeg sad længe oppe i nat og tænkte over de her ting. Både hvad ordet i sig selv betyder, men også hvilken definition jeg har i mit hoved. Og hvad det betyder for mig i mit hjerte.

Jeg skal i dag ringe til mit boligselskab og sige op mit hus. så om 3 måneder bor jeg sammen med min elskede Master. En mand der rejser meget i sit arbejde. Og kan i værste tilfælde være væk i flere uger ad gangen. Jeg har oplevet at han var væk i 5 uger, men det høre heldigvis til sjældenheder. Så kan I godt se at jeg er nødt til at selv finde ud af hvor skabet skal stå. Og placere det der selv. Og det uden at ringe min kæreste 5 gange for at få bekræftelse på at jeg er dygtig.

Så nej, jeg er nok ikke ret underdanig i mit hverdagsliv. Og kan hellere ikke være det. Der hvor jeg er underdanig, er når sex kommer med i bildet. Det kan være noget så enkelt som at min Master fortæller mig hvad jeg skal have på af tøj. Og jeg vil uden tøven adlyde. Efter min bedste formåen.

Jeg har fyldt ud et skema over mine grænser og hvad som tænder mig. Der har jeg sad det at knæle og kravle rimelig højt. Og det er i min verden underdanigehed. Det skal ikke være nemt at blive klog på mig selv.

Om min elskede kom ind og befalede mig til at smøre han en ostemad, ville jeg flæk af grin, og pege på køleskabet. Men om han samtidig havde en hånd i mine trusser, ville jeg adlyde blindt. Jeg ville selvfølgelig smøre han den ostemad uden en hånd i trusserne, om han spurgte mig. Det er befalinger uden sex jeg ikke bryder mig om. Tror jeg.......

Jeg har været alene i mange år, og var derfor nødt til selv at tage alle beslutninger. Hvor skulle mine børn og jeg bo? Skulle vi flytte til udlandet? Skulle vi komme tilbage til Danmark? Store beslutninger. Men også 5 millioner små beslutninger hver eneste dag. Hvad skal jeg lave til aftens? Skal min søn få lov til at gå til den fest? Jeg endte op som kontrolfreak som skulle have det sidste ord, uanset.

Siden jeg var single det meste af tiden, bestemte jeg også totalt over mit sexliv. Det var jeg som opsøgte en potentiel elsker eller one night stand. Jeg bestemte hvad der skulle ske, hvor det skete og hvor længe. Jeg var i total kontrol. Og det var på den samme måde jeg mødte min elskede. Jeg var i fuld kontrol de første mange dates.

Nu er det en stor del af mit liv som min Master har overtaget kommandoen over. Og det er pragtfuldt! Sex er sindsygt vigtig for mig, og jeg har et stort behov. Men jeg behøver ikke at spekulere mere over det. Jeg ved at min Master har ansvaret for min nydelse nu. Og at han tager det ansvar alvorligt. Jeg ved også at jeg vil få rig mulighed til at udvikle mig. Måske også prøve nogle ting, som jeg tidligere var lidt bange for at prøve. Selv om jeg har fantaseret om det.

En ting er når en mand tager initiativet til almindelig vaniliesex, en anden ting er at overlade hele min seksualitet til et andet menneske. Min Master ejer den del af mig helt og totalt.

For tiden har jeg fået forbud mod at røre ved mig selv indtil vi ses igen. To dage uden orgasme...... Vi er bare lige startet på dag 1, og jeg har allerede problemer med en noget forhøjet temperatur i de nedre regioner. Men jeg vil adlyde. Noget andet tør jeg ikke. For årsagen til det, er at jeg gav mig selv en orgasme uden at fortæl han om det først. Jeg havde frie tøjler til at onanere når jeg ville, Master skulle bare vide det først. Det magtede jeg ikke at administrere selv, derfor denne straf nu. Som et led i min tøse-opdragelse.

Han er her ikke, så han kan umulig vide hvad jeg laver, men jeg drømmer ikke engang om at trodse han nu. Og det er da en form for underdanighed. Jeg ved også at fredag aften vil jeg kun være i stand til at sidde i polstrede møbler. Og jeg glæder mig! For jeg ved jeg har fortjent det. At jeg har været ulydig og trænger til opdragelse. Så er jeg jo nok en underdanig person :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar