torsdag den 25. april 2013

En dag tilbage......

Godmorgen

I morgen kommer min elskede Master hjem igen. Men vi vil ikke ha ret store chancer for at være alene. Vi er nogle stykker som har lejet et sommerhus sammen. Jeg tager der hen i eftermiddag sammen med 4 af mine venner og 3 hunde. Bliver hyggeligt, og jeg glæder mig.

I morgen køre jeg til Hans hus og tager imod Han når Han kommer fra arbejde. Jeg har fået besked på at have en kjole eller nederdel på, men stil og længde må jeg selv bestemme. Jeg tror Master blive tilfreds med mit valg.

Jeg glæder mig meget til at se Han igen. Til endelig at mærke Han. Og til Hans straf. For jeg ved at jeg får straf for at have leget med mig selv uden først at fortæl han det. Han har fortalt mig at jeg vil få varmet røven sådan at jeg lærer at være lydig. Jeg håber bare at der er nogle gode stole i sommerhuset, ellers blive det en lang weekend (Stort smilefjæs)

Det har været hårdt at ikke må lege med mig selv. Særlig siden min Master skrive meget til mig om sex. Jeg er konstant varm og våd. I går skulle jeg også skrive en erotisk historie. Uden at røre ved mig selv..... Måske kommer historien på bloggen senere. Må spørge Master først.

Flere tanker kommer over weekenden. Håber I alle får en god og sexet weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar