mandag den 29. april 2013

Dygtig!!!!

Godmorgen godtfolk :)

Har bare liiiige to minutter, men vil så gerne dele min gode nyhed med jer.

Jeg har lært at sluge hver en dråbe sperm som min elskede Master kommer med. *Lykke*
Master mente jo så at jeg kunne lige så godt lære at sluge det mens jeg lå på ryggen, fikseret, først som sidst. Og jeg får det til uden at få kvælnings- eller brækfornemmelser.

Jeg elsker min Master, og vil gøre alt for at han skal være tilfreds seksuelt, og lykkelig som person. Og jeg ved at han vil gøre det samme for mig. Derfor give det mig sådan lykke at kunne klare det her.

Hav en flot dag

1 kommentar:

  1. det lyder som om du er på rette vej - Min skole, har ikke været ramt af lærekonflikten, så her er der et par der skal til eksamen om lidt.
    Var det mon noget for jer at få lidt inspiration udefra?

    SvarSlet