søndag den 28. april 2013

God eftermiddag :)

Jeg har haft en fantastisk weekend sammen med venner. Min Master har givet mig tilladelse til at dele min erotiske historie som jeg skrev, med dere. Det er kun fri fantasi, ikke noget vi har prøvet. Endnu.

Enjoy ;)




Jeg halvt sidder, halvt ligger i en stol foran fjærnsynet, med benene på en anden stol. Er kun iført en morgenkåbe. Længere kom jeg ikke efter mit bad, og nu er da klokken så mange at jeg snart skal i seng.  Zapper lidt frem og tilbage sådan for syns skyld, mens tankerne vandrer. Jeg vil helst ikke have at Han opdager at jeg dagdrømmer. For så vil Han jo spørge til mine drømme, og jeg er ikke helt lyst til at fortæl. Nogle ting skal man da have privat.  Ikke vil jeg lyve for min Master, så hellere fake en stor interesse i De unge mødre på kanal4.

Pludselig står min elskede ved siden af mig. "Shit, hvor stille kan man egentlig bevæge sig" Han vil vide hvor jeg var hen, siden jeg ikke hørte han. Jeg stammer frem et svar som lød meget lidt plausibelt. Selvfølgelig tror han mig ikke. Min Master kender sin tøs bedre end hun tror, og løsner bæltet på min morgenkåbe. Et støn sniger sig ud mellem mine læber, til stor morskab for min Master.

Han får mig til at rette ryggen og sidde op, og ikke hænge i stolen. Han lægger sig på knæ mellem mine ben, mens han kærtegner mine bryster, nedad min mave..... Et nyt støn "springer" ud af mig. Jeg har ikke kontrol på de mere. Han stikker en finger ind imellem mine ben, og finder en meget våd, åben og klar fisse. Han vil vide hvorfor jeg er så liderlig. Men jeg kan ikke svare Han. Jeg er flov over at blive opdaget i mine dagdrømmer. At jeg var så langt væk i de, at Han kunne snige sig helt tæt på. Så jeg mumler en halvhjertet undskyldning frem.

 Han tager min hånd op og kysser den. Og kan dufte at jeg havde leget lige så stille med mig selv inden han kom ind. Han tager fat i mit hår, og hiver mit hovede op og bagud. Tvinger mig til at se på han. En tåre løber lige så stille ned ad mit kind. Jeg har skuffet min Master, og ved at straffen vil blive voldsom. Jeg ved også at jeg har fortjent den, så derfor ser jeg frem til den. Master er god til at se mig, og forstår mine følelser nu. Men han vil alligevel straffe mig. Og jeg trænger den straf. En tøs skal adlyde uanset, og ikke lege uopfordret og uden tilladelse med sig selv.

Jeg får besked på at hente tasken med alle reb og manchetter i. Jeg skynder mig ind i soveværelset efter de. Da jeg kom tilbage til køkkenet, havde Master rullet gardinerne for og låst døren. Jeg blive bedt om at smide morgenkåben, og kom hen til spisebordet nøgen. Mine ben blive bundet til hvert sit bordben. Der kommer et bælte rundt min talje, som blive bundet rundt bordpladen. Mine arme blive ligeså bundet under bordet. Nu er jeg totalt fikseret med rumpen lige ud.

Min Master går ud lidt, og jeg ved ikke hvor han er. Eller hvor længe han var væk. Han var måske væk i 30 sekunder eller 15 minutter. Jeg var kun fokuseret på min vejrtrækning. Og at lytte til blodet som susede i mine ører. I samme sekund som jeg fornemmer at han er bag mig, føler jeg smerten. Han bruger min favorit, paddlen. Men han bruger den hårdt. Så hårdt at jeg ved det giver nogle skønne blå mærker i morgen.

Jeg får en række hårde slag med den. Jeg ved ikke hvor mange. Det kan være ti, men det kan også være 100. Jeg forsvinder ind i mit egen lille univers. Et sted hvor der kun findes min elskede Master og en smerte så intens at jeg kun vil nyde den. Jeg vil ikke vide noget om hvor mange slag, eller hvor længe han blive ved. Kun nyde hvert eneste slag.

På et tidspukt kan jeg høre at han smider paddlen i gulvet, og jeg klynker lidt. Mit første klynk. Jeg havde kun stønnet af nydelse for hvert slag. Men nu klynket jeg. Jeg savner smerten allerede. Savner den sviende nydelse den giver. Og ønsket den tilbage. Men savnet varede ikke længe. Pludselig kom der en smerte jeg ikke havde prøvet før, og jeg skriger. Det kunne kun være spanskrøret. Han slår endnu en gang. Jeg forsvinder dybere ned i min sub-univers med et lille skrig. En sådan stikkende, dejlig smerte havde jeg aldrig oplevet. Og jeg ønskede at det aldrig ville holde op.

Lige pludselig, uden forvarsel bliver der hårdt og brutalt kørt en stor dildo op i min, nu smask våde fisse. Luften bliver slået ud af mig, og jeg er Master dybt taknemlig for at jeg er så grundigt fikseret. Ellers ville jeg gået i gulvet. Jeg er ikke ved fuld bevidsthed på det her tidspunkt. Min numse svider, og en kæmpe dildo bliver banket i bund igen og igen. Og jeg er meget tæt på at kom. Så klynker om jeg må få Masters tilladelse til at kom. hvilket blive mig nægtet. En egoistisk tøs som leger med sig selv, har ikke den tilladelse, får jeg at vide.

Min Master hælder olie på min røde og ømme bagdel. Gnider det ind, mens han stadig knepper mig med dildoen. Ikke så voldsomt mere, men alligevel nok til at jeg begynder at spekulere på vasketøj og indholdet af fryseren for ikke at kom. Han gnider lidt olie ind i min snævre stjerne. Først med en finger, så med to. Og jeg begynder at få alvorlige problemer med at holde min orgasme tilbage. Så kan jeg mærke Hans pik mod min "bagindgang". Lidt tøvende i begyndelsen. Han massere mit hul med sit pikhovede. For en fantastisk følelse. Det kildrer hele vejen ned til tæerne. Og så presser han den i bund. Hårdt og i et stød. Han pumper løs nogle gange, mens han holder dildoen helt i bund i fissen.

"NU må du komme" råber han. Og jeg slipper hele mig løs, og kommer i en voldsom orgasme. Jeg blive gennemrystet af den. Den blive ved og ved. Startende helt nede i tæerne og helt oppe i hårrødderne, og mødtes i midten, hvor den kulminerede i så fantastiske krampetrækninger at det grænsede til smertefuldt. Lige som mine kramper ebber ud, og jeg er tæt ved at miste bevidstheden, kommer min elskede i et voldsomt brøl. Han pumper sin dejlige sperm langt inde i mit numsehul, og falder hen over mig.

I lang tid lå vi sådan, uden at sige et ord. Bare mærket hinandens kroppe og kærlighed. Efter noget som føltes som en evighed, men alligevel for kort tid, trækker han først dildoen ud. Derefter sig selv. Og jeg tror vi er færdige. I stedefor får jeg en buttplug sat op, med besked på at sidde på den resten af aftenen. Så kan jeg lære at være lydig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar