mandag den 22. april 2013

Helt ny og forvirret

Jeg er en voksen kvinde på 47 som lige har opdaget mit submissive alter ego. Hvilket er ganske så fantastisk, men også skremmende og forvirrende.

Jeg har tidligere leget lidt med BDSM, men altid som den dominante. Hvilket har været sjovt, men også akavet og ikke helt med hjertet. Derfor har mine sexpartnere hellere ikke holdt ret længe før jeg blev træt af de.

Nu er jeg i et nyt forhold. Et forhold hvor legen er sad højt. Vi elsker at lege og eksperimentere. Så da han bad mig om at bukke mig forover over et gelænder, tænkte jeg ikke, jeg bare adlød. Og sikke en fantastisk følelse da jeg fik de første smæk. Efterhånden som han blev ved, forsvandt jeg ind i mig selv. Ind i et submissivt alter ego, hvor min elskede Master har totalt kontrol over mig. Han passer på at jeg nyder. At jeg er ok. Jeg behøvede bare at være i det. At mærke og nyde smerten. Jeg forsvandt ind i en anden mental dimension. Hvor alle følelser, både fysiske og mentale, var samlet i et lille knudepunkt i mit underliv. Aldrig har jeg oplevet noget så fantastisk intenst.

Denne første gang, leget vi i 5½ time. Selvfølgelig med pauser og tid til snak ind i mellem. Og jeg var bare lykkelig. Endelig havde jeg fundet min plads. Det lyder måske som noget værre plat sludder, men sådan følte, og føler jeg det virkelig.

Jeg er normalt ikke en underdanig person. Jeg er en stærk og selvstændig kvinde. Jeg var alene forælder i fra den yngste var et år gammel. Så lærer man at blive stærk. Og måske er det netop derfor at det er så befriende at slip kontrollen. At der er et andet menneske som ejer min seksualitet.

BDSM handler i vældig stor grad om tillid og kærlighed. Jeg har også fuld tillid til min Master. At han ved hvad som er bedst for mig i situationen. At han kan guide mig ind i min private lille himmel. Og at han elsker mig lige så højt som jeg elsker han.

Jeg har et håb om at møde/snakke med andre slavetøser, derfor vil jeg blogge om mine oplevelser. Selvfølgelig med min Master's godkendelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar