tirsdag den 23. april 2013

Godmorgen

Min Masters arbejde tager han væk hjemmefra en god del af tiden, men han er det først jeg tænker på når jeg vågner, og den sidste jeg snakker med inden jeg lægger mig til at sove. Jeg savner han vildt meget. Fordelen ved at være en del alene, er at jeg hat tid til at tænke og reflektere over de ting som sker ved mig.

Jeg har ikke smagt sperm siden jeg var 15. Af den simple årsag at jeg ikke brød mig om smag eller konsistens. Og siden jeg jo ikke havde en eneste submissiv åre i kroppen, var det aldrig et tema i mit sexliv før Master. Da Master fortalte en morgen at han ville komme i min mund senere på dagen, smiler jeg og siger Ja Master. Jeg tænkte aldrig på at modsige han. Selv om han godt ved at det ikke er noget jeg gør.

Jeg havde været inde og sove lidt, og vågner med at Master fjerner dynen fra mig, og jeg ligger nøgen foran han. Han kysser mig "godmorgen" og kryber ned mellem mine ben og slikker mig til jeg kommer. Og blive ved til jeg kommer igen. Sikke en måde at blive vækket på. Ren kærlighed <3

Men det er ikke det som er temaet i dagens indlæg. Mens jeg ligge på ryg, sætter han sig på min bryst og byder mig til at sut. Når Master har sin bydende stemme på, har jeg aldrig et valg. Hele min krop og sind er helt fokuseret på at adlyde min Master. Min elskede. Så jeg sutter det bedste jeg har lært. Selv om jeg ligger noget akavet, tænker jeg kun på at give Han nydelse. Og at han skal komme i min mund. På et tidspunkt tager Han sin pik ud og beder mig slik hans kugler og mellemkød mens han spiller den af selv. Men jeg får besked på at være klar i samme sekund han putter pikken i munden på mig igen. Jeg elsker at slikke min Master's mellemkød. Det giver han en så stor nydelse.

Pludselig får jeg pikken i munden igen, og han kommer. Min Master har en stor ladning, og skyder den langt ind i halsen på mig. Og jeg fejler. Jeg får kvælningsfornemmelser og må gøre han helt færdig med hånden.

Vi snakker om det bagefter, og min Master synes jeg var dygtig med tanke på at jeg aldrig har brudt mig om det tidligere. Næste gang vil vi bytte plads sådan at jeg ikke ligger fastlåst på ryggen, men knæler over han. Så om han "skyder mig i halsen" igen, kan tyngdekraften hjælpe mig til at blive ved. For jeg vil virkelig lære at tage hele ladningen. At intet går til spilde.

Selv om jeg grinede og pjattet lidt om den sperm jeg havde i hele ansigtet, i et øje og håret, skreg hele min krop, med alle dets fibre, at jeg havde fejlet. Jeg bryder mig ikke om at fejle. Og særlig ikke når opgaven er så simpel. Millioner af kvinder, verden over, sluger sin elskers sperm hver eneste dag. Det kan ikke være rigtig at jeg ikke kan få det lært.

Så min elskede Master, mit løfte til dig er at blive ved med at øve. Og på et tidspunkt kan du igen sidde over mit bryst og holde mig nede, mens du kommer i munden på mig. Og jeg vil sluge hver en dråbe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar