mandag den 5. august 2013

Sikke en aften.....

Woaw, siger jeg bare. Jeg har haft en aften af de store,

Jeg har haft besøg af min tidligere Master og elsker. Elskere blive vi ikke igen, men vi har besluttet at lege sammen af og til. I går var tredje gang vi mødtes siden vi endte forholdet. Første gang var ok. Andre gang var fantastisk, men i går var direkte AWSOME  :)

Vi startede op med en let aftensmad hvor vi fik snakket en del ting igennem. Vi besluttet at monogami var ikke en god ting, men når vi var sammen med andre skulle vi bruge beskyttelse. Og at det måske var en god ting at gå ud og få nogle erfaringer fra andre. Jeg var også lidt bange for at måske gamle følelser vil kom frem. At det alligevel ville blive for hårdt at kun være tøs for en mand jeg for lidt siden troede jeg skulle blive gammel med. Alt det blev lagt på bordet, og vi var enige om retningslinierne inden vi gik i gang med at lege.

Efter maden og en cigaret med lidt smalltalk til, fik jeg besked på at finde frem nogle ting til bondage, nogle piske, min monsterdildo og mit halsbånd. Jeg blev bundet til sengen med spredte arme og ben, liggende på maven med en pude under underlivet. Master startet med at veksle mellem at spanke mig, kæle for mig og bolle mig hårdt. Længe!

De første to eller tre orgasmer fik jeg lov til at få. Og så er jo vi kvinder sådan indrettet at det skal jo ikke så meget til efter den første orgasme, før vi kan komme igen. Og jeg er multi-orgasme kvinde ;) Men så begyndte han at nægte mig orgasmer. Første gangen bare ganske kort. Så trak han sig ud når jeg var lige ved. Og på et tidspunkt sagde han at jeg godt måtte, men konsekvensen var 5 hårde slag med padlen på hver balle. What to do?????? Jeg prøvede længe at holde igen, men han blev jo ved med at banke sin pik ind i mig, så jeg kom jo med et brag.

Hvor mange gange jeg kom i aftes, har jeg ingen ide om, men mange. Faktisk så mange at jeg blev nødt til at sige stop. Jeg var så følsom i skeden at det faktisk gjorde ondt. Og ikke på den "sjove" måde. Så jeg bad tyndt om ikke at få en tur med den store dildo. Det ville jeg ikke klare på det tidspunkt.

På et tidspunkt var jeg løsnet af bondagen og lagt på ryggen. Hvor i forløbet aner jeg ikke i dag. Jeg var helt væk efter så mange orgasmer og meget og hård spanking.

Som afslutning slikkede han mig først til en clitoris-orgasme, og jeg suttede den af på han.


Jeg skrev i tidligere indlæg for et par dage siden, at jeg måske havde fundet en ny Master. Men ting ændres hurtigt når man er liderlig. Og trænger til en røvfuld. Han den ny Master jeg havde snakket med en del, er en sød og omsorgsfuld mand og Master, men alligevel ikke et match for mig. Vi prøvede ellers et par gange, men jeg klarede ikke at kom ned i sub-tilstand. Det er overhovede ikke noget fejl med han. Eller mig. Vi matchede bare ikke helt på det området. Så er det bedst at være ærlig og afslutte inden det helt starter.

Indtil videre leger jeg så med min "gamle" Master. Men prøver mig selv af med andre også. Jeg er ikke ude efter en kæreste. Siger hovedet...... Men det ville være drømmen at finde en mand som både var min kæreste og Master igen. En jeg ville få den samme kommunikation og tillid til. I alle livets facetter. Ikke bare med halsbåndet på, men også som ligeværdige individer udenfor soveværelset.

Jeg har fuld tillid til min eks kæreste som Master, Og vi kommunikerer fantastisk godt igen. Men der mangler alligevel noget. Da vi var kærester, sov vi i ske efter endt leg. Og det savner jeg. Jeg tror bestemt ikke vi kommer der igen. For tilliden til han som kæreste er brudt. Men jeg er stadig bange for at blive fanget i forelskelsens indsnævrende net igen, og netop derfor de retningslinier jeg nævnte først. Jeg vil have muligheden til at sige nej på meget kort varsel.

Jeg har en god veninde som jeg kan snakke med de her ting til. Hun mente først at jeg var totalt gak i låget om jeg startede et Master-tøs forhold med min eks. Men da vi snakkede sammen i aftes, siger hun at så længe vi har det godt sammen sexuelt, og jeg passer på mig selv og mine følelser, er hun glad på mine vegne. Vi er voksne mennesker med behov. Og jeg er enig. Både i at det egentlig er lidt gak, men samtidig så har vi jo vore behov. Og nu nogle regler for forholdet.

Man har som sub, behov for at få ting ud. Og da man jo ikke kan fortæl naboen over en kop kaffe, at det bedste i livet er en øm mås, er bloggen et godt alternativ. Her kan jeg øse ud alle mine følelser og tanker om det, og stadig være anonym. Uden at blive dømt.

Og det er virkelig ikke noget bedre, end at sidde hos en nabo og have en øm mås. At vide at man fik sådan en røvfuld i går. At have en hemmelighed.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar