tirsdag den 20. august 2013

Savn

Når man først har levet i et BDSM-forhold, er det fandens svært at leve foruden den del af sin seksualitet. Jeg har profil både på scor.dk og på bdsmworld.org, men uden held indtil nu. Enten så tænder de ikke på mig, eller så tænder jeg ikke på de.

Jeg kan ikke bare have et BDSM forhold til en mand jeg ikke kan snak med, så er måske lidt kræsen. Og nogle snakker jeg fantastisk godt med, men tænder ikke på de.

Det begynder efterhånden at blive noget frustrerende. Og har tænkt meget på at kontakte min eks, "Lystfiskeren", men gør det ikke. Jeg ved jo at han vil kom, men kun fordi jeg villigt spreder ben for han. Ikke fordi han synes jeg er specielt spændende at snak med. Og jeg vil ha' det hele.

Hvad jeg, måske, ikke vil, er at blive forelsket igen. Tror ikke jeg kan magte det igen. Men samtidig vil jeg ha' en fast partner. En jeg kan grine sammen med udenfor sengen. En jeg kan ringe til og snak om ingenting med. Men uden at miste hovedet. Jeg blive bare så enormt "blondine" når jeg er forelsket, og glemmer at bruge fornuften. Der skal være en gensidig sympati, men uden at hjertet blander sig. Vel, det er det mest ideelle lige nu.

Jeg har ca 170 samtaler inde på scor, men indtil nu har ingen mødt mine kriterier :( Jeg savner vildt at blive bundet og gennem-spanket. Sådan at jeg kan mærke det et par dage bagefter. At mærke nydelsen i smerten. At der er en som tager al kontrol fra mig et par timer eller fire. Hvor ville det være fantastisk lige nu. Men i stedet så går jeg fra date til date og blive mere og mere frustreret.

Det er fandenme hårdt at være single sub.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar