søndag den 11. august 2013

Nogle strøtanker om relationer

Jeg har igen afvist min tidligere Master. Hvorfor fanden blive vi egentlig ved.....? Det har jeg tænkt meget over de seneste dage.

Jeg ved hvorfor jeg blive ved. Bortset fra den mest fantastiske sex jeg nogensind har prøvet, er der jo stadig nogle følelser i klemme, som kommer frem når jeg ser han. Og jeg ønsker at han skal se MIG. Ikke bare en smuk krop og et gratis knald. Men det er ikke det jeg vil bruge tid på nu.

Han er som mange mænd en "jæger". Han her går bare ikke ud i skoven med et gevær og skyder forsvarsløse dyr. Han jagter kvinder. Han er som enkelte lystfiskere. Fisker for sportens skyld, men vil ikke spise fangsten. Så når fisken (les kvinden) har bidt på det smagfulde agn, og han har halet hende i land, løsner han krogen og smider hende ud i vandet igen. Uden tanke på hvilket smertefulde sår hun har efter krogen.

Jeg tør vædde med at det her sker tusindvis af gange hver eneste dag bare her i Danmark. Og jeg undres på hvorfor.... Men det svar er vel lige så kryptisk som hvor solen går hen når det blive mørkt for en 5-årig.

Jeg har ikke noget imod at blive fanget. Erobret. Men af en fisker som også vil beholde sin fangst. Af en som faktisk kan se hele mennesket bag mig, og ikke bare en krop han er vild med. Eller for det rush han får når han haler mig ind for at se hvad der hænger på krogen.

For tusinder år siden, da mennesket stadig boede i huler, Gik manden hen til en hule hvor der boede en kvinde efter hans smag. Han tog hende brutalt efter håret, og trak hende med til hans egen hule, hvor han jo nok bare voldtog hende uden at spørge om lov. Men bagefter beholdt han hende. Hun lavede hans mad og fødte hans børn. Så kan man jo spørge sig selv om hvem som er mest civiliseret....... Af og til tror jeg faktisk det er hulemanden.

Jeg har en profil på scor hvor jeg  søger en Master. Og jeg ser det samme der. Om jeg svarer lidt "mystisk" på breve, og ikke give ret mange informationer ud, blive mænd ved med at skrive og spørge. Men til mit sexliv. Om jeg er aktiv og tager et initiativ, blive der stille fra de, og jeg høre ikke en lyd. Fisken skal ikke kom til fiskeren.

Jeg søger ikke efter et 24/7 forhold. Jeg er en selvstændig kvinde udenfor sengen, og vil gerne forblive det. Men samtidig kan jeg jo se der ER stor forskel mellem kønnene. Og det skal det være. Jeg har ikke noget imod at være den som laver maden og vasker hans sure sokker, bare han af og til åbner døren for mig og husker at tjek olien på min bil.

Men jeg VIL sku blive set udenfor sengen også. At jeg er vigtig for en. På samme måde som han er det for mig. Jeg vil ikke klare at være tøs for en Master som kun vil lege. Det behøver ikke nødvendigvis at være et kæresteforhold, men at der er gensidig sympati som mennesker. Og ikke bare en seksuel kemi. Eller endnu værre; en Master med så lille selvværdsfølelse at han er nødt til at sole sig i sin tøs' beundring for at føle sig som en mand.

Mænd er jægere eller fiskere, og vi kvinder er byttet. Hvilket er ok. Men kære mænd; behold jeres bytte. Ikke bare smid det ud efter endt brug. Vi kvinder er mennesker på ligefod som jer mænd, og kan bruges til mere end bare et sexlegetøj. Vi er bare anderledes end jer.

Hav en strålende søndag :)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar