tirsdag den 21. maj 2013

Symbolik

Godmorgen verden.

Ikke meget jeg har været her de sidste dage, desværre. Men af og til skal livet leves så fuldt ud at man ikke har hverken tid eller overskud til at tænke seriøse tanker. Og da slet ikke skrive de. Master har været en del hjemme, og jeg har været med han ud på en rejse. Fantastisk at opleve min elskede på hans private territorium. Et sted hvor han er hjemme og jeg er gæst.

Men overskriften er symbolik, ikke fergetider.

For mig er symbolikken vigtig. Når min Master giver mig halsbånd og manchetter på, er jeg i rollen som sub med det samme. Trivielle ting som vaskemaskinen og om der er nok rugbrød, er glemt, og fokus i mit liv er min Master og vor fælles nydelse af hinanden og legen.

Problemet er at jeg meget nemt blive distraheret. At jeg nok er lidt bange for at blive set med halsbåndet på. Som en dag i sidste uge. Min Master gav mig halsbånd og manchetter på. Vi starter ikke altid at lege med det samme, da forventning er et magtfuldt afrodisikum. Min Master skal noget ude på gårdspladsen. Tror han skulle hente noget i bilen, men ikke vigtig. Han lader yderdøren stå lidt åben, da han jo skal være hurtig. Men udenfor falder han i snak med en nabo. Han ved at jeg er indenfor med halsbånd på, så har kontrol over situationen. Alligevel panikker jeg, og tager det af. Og falder helt ud af rollen. Nu kan heldigvis min Master og jeg snakke om det, og han forstod min angst. Selv om han jo havde situationen under kontrol.

Vi har derfor snakket om at finde et andet symbol end halsbånd. Særlig da vi begge kan lide at bruge lang tid på at varme op. At kom ind i rollerne som dom og sub. At mærke forventningens sus. Vi vil finde et smykke som jeg kan gå med en hel dag. Også ude i det virkelige liv.

Og jeg glæder mig til at være under min Master en hel dag. Og det var mig som påstod at jeg var mere masochist end submissiv.......... Men det får blive et andet indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar