onsdag den 8. maj 2013

Smerte....

Er der forskel på masochist og submissiv? Jeg tænder egentlig ikke så meget på ydmyghed som jeg gør på smerte. Det er smerten som får mig op at ringe, og den jeg mangler når jeg ikke får den. Det er den jeg har en forventning om når min elskede tager "Master-stemmen" på.

Jeg har fibromyalgi, så man skulle tro at jeg havde smerter nok, men det er noget heeeelt andet. Den sviende og brændende smerte jeg får i røven efter en god gang spanking, er ren nydelse. Både når jeg får smæk, men også bagefter. Næste dag, om jeg sidder på en bestemt måde, kan jeg mærke at bagdelen er øm, og jeg får et lille smil på læberne. Og måske bare lidt våde trusser......

Jeg fik lidt smæk med hånden i aftes, men pludselig kunne Master ikke vente mere. Jeg fik fantastisk sex, så brokker mig absolut ikke, og savnede hellere ikke spankingen da. Men nu i dag kan jeg mærke et savn. Men jeg skulle få min straf i aften istedet for, sagde han *smiler forventningsfuldt*
Vi skal have familie på besøg hele weekenden, så kan jeg gå og mærke, i det skjulte, på min dejlige ømme numse. Det glæder jeg mig til

Jeg har ikke været god til at skrive her, det ved jeg godt :( Men det er fordi min Master er meget hjemme i denne tid, så vil nyde Han så meget som jeg kan inden han rejser igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar