fredag den 3. maj 2013

God weekend


Min Master kommer hjem i dag. Og lykken er stor. Jeg glæder mig for vildt :)

Han har givet besked på at jeg skal være ren indvendig for i aften vil han bruge min røv. Så jeg glæder mig ekstra meget.
Analsex er det eneste punkt hvor det er med forbehold for mig. Jeg har fibromyalgi, og en af de problemer jeg har er IBS. Det står for irritable bowel syndrome, eller irriteret tarm på dansk. Så det er kun når jeg har det godt, at anal sex er mulig. Og jeg har det godt i dag ;)

Jeg har et stort ønske for weekenden. Og det er at se hvor meget spanking jeg kan klare. Min elskede har lovet at vi skal teste det ud. Så jeg har hans tilladelse til at fortæl om han skal slå hårdere eller om det er for hårdt. Men kun denne ene gang. Normalt har vi selvfølgelig stopord, men denne gang er det efter mit ønske.

Og det gør virkelig ikke noget om jeg blive lidt øm i bagdelen de næste par dage. Jeg elsker den følelse. Det er skønt at lige blive mindet på hvor godt det var, hver gang man sætter sig ned.

Nu vil jeg gå en tur med hunden, sådan at jeg er helt og totalt tilgængelig for min Master når Han kommer hjem.

Denne uge har været noget travl for mig, så har ikke fået skrevet ret meget. Næste uge blive ikke fuldt så travl, så regner med der kommer nogle tanker i bloggen. Og måske en historie.....

Hav en super weekend. Det ved jeg at jeg får.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar