søndag den 9. februar 2014

Tak!

Oh, du skønne smerte. Tak for at du give mig så mange fantastiske oplevelser. Og nydelse som overskrider alt af hvad jeg kunne forestille mig. Den berusende skarpe smerte i mine brystvorter, som får mine knæer til at give efter under mig. Smerten som efterfølger det høje smæld fra padlen på min meget ømme mås, lige inden min Master trænge ind i mig, og orgasmen ruller ukontrolleret gennem min krop. Så voldsomt at hver berøring og kærtegn fra Master føles ti gange stærkere.

Og en særlig tak til min Master, som kan give mig denne nydelse som ingen anden kan. Han kender min krop lige så godt som jeg selv. Og ved altid hvad som kan tænde mig. Han kender mine grænser, og formår at gå helt hen til de, og lige akkurat bare touche de. Men Han går aldrig over.

I dag er Han i mine tanker. Og jeg har et smil på læberne.

Han kom i går eftermiddag, efter en adskillelse på 1½ måned. En tid fyldt med savn. Både efter Han, men også det Han, og bare Han kan give mig. En tilfredsstillelse som er så dyb og afslappende,  at jeg ikke troede det var muligt. En følelse af at være tilstrækkelig. En følelse af at være en smuk Gudinde, som kan give Han den ultimative tilfredsstillelse. Jeg føler at jeg er god nok, når Han holder om mig, og ømt kysser mig. Jeg føler mig elsket lige der og da. At jeg kan lægge hele mit liv i Hans hænder, og det vil bare være godt.

I dag er jeg fyldt op af energi. Jeg næsten bobler over af livsglæde efter et halvt døgn sammen med Han, min Master. I dag kan jeg flyve. Jeg kan gå på vandet. Jeg kan alt. Det har Han, min Master givet mig i gave. En gave så dyrebar, at jeg vil gemme det inderst og bagerst i mit hjerte, og tage den frem ved særlige lejligheder, og bare se på den. Bare føle den. Indtil Han igen vil se mig. Indtil Han igen vil bruge mig. Og min krop. Indtil min Master igen vil give mig en ny, og lige så dyrebar gave.

Jeg håber bare at det vil være snart. Men jeg vil vente tålmodigt. Og når savnet blive for stort, vil jeg tage gaven fra i går og nat frem igen. Jeg vil lukke mine øjne, og igen mærke følelsen når Han ser på mig, og er tilfreds med mig. Følelsen af at være god nok. Kun for Han, min Master.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar