søndag den 1. september 2013

Hmmm......

Så var det i går jeg skulle lege første gang med en ny. Hvilket egentlig ikke var en god oplevelse. Vi har god sex, det er ikke det, men Master egner han sig ikke til.

Jeg bad han om at finde frem den autoritet han har fra sit job, men det kunne han ikke. Han var for usikker, og kom af og til med et lille usikkert grin. Så jeg kom aldrig ned i sub-tilstand og kunne hengive mig til nydelsen.

Han startet faktisk med at give mig oralsex..... Har virkelig aldrig prøvet at starte med belønningen. Da jeg spurgte om tilladelse til at kom, svarede han ikke, bare kom med den lille latter. Bagefter siger han at han elsker når kvinder får orgasme, så han kunne aldrig drømme om at nægte mig den.

Min angst for måske at falde for han, var så heldigvis uberettiget. Nu er det hellere stik modsat. Han ville putte. Både i aftes og her til morgen. Og jeg kunne mærke at det var ikke det jeg havde ret meget lyst til.

Det skal så ikke være han. Og jeg har ikke energi til at skrive med flere åndsvage mænd som alligevel ikke ved en disse om det. Mænd som mangler enten hjerne eller empati. Og skal jeg have en ny Master, skal han have begge. Jeg kan ikke bolle med en som jeg ikke også kan snakke med. Og kan ikke hengive mig til en jeg ikke stoler på.

For fanden hvor jeg trænger til en øm mås... Og jeg savner min gamle Master helt vildt meget. Han kunne finde ud af at give mig det jeg trænger. Og tvinge mig til at give han, hvad han trænger. Sikke en nydelse det var. Han formåede at få mig hen i et helt andet univers, hvor kun han var vigtig. Og det næste slag med enten padlen eller pisken. Jeg nød at ligge fastbundet og bare vente på hans næste træk. Og aldrig vide hvor mange slag jeg skulle have, eller hvor hårde de var. Vel, bortset fra de rigtig hårde slag. De vidste jeg altid hvor mange på forhånd. Og jeg skulle tælle de.

Jeg kan nok ikke nægte for at jeg elsker at blive spanket. Og spanket hårdt. Gerne så der er mærker, og jeg har ondt når jeg sidder ned et par dage bagefter. Og jeg savner det utrolig meget. Det blev en livsstil som jeg nu næsten ikke kan bære at leve foruden :(














Ingen kommentarer:

Send en kommentar